Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Γαμώ τον A.J.

Αντε πάλι ένα στα τρία. Γαμώτο! Πρέπει να χτίσω γρήγορα αξιοπιστία και μου την κάνουν, ποιοί; οι Yankees!!! Γαμώ το κέρατό μου γαμώ και τον παπάρα τον A.J. Burnett μαζί του. Δεν φτάνει που έφαγε τρεις πόντους, δεν φτάνει που άφησε τις βάσεις γεμάτες στο έκτο με δύο περπατήματα έχοντας φτάσει τα 100 pitch, έφυγε και με μούρη ρολάρωντας τα μάτια τους. Λες και ο Gerardi είναι υποχρεωμένος να τον αφήσει για πολύ εκει πάνω. Συγγνώμη αν δεν βγάζω πολύ νόημα, αλλά έγινα έξαλλος! Τον γελοίο. Έχει γεμίσει τατουάζ μόνο το αριστερό χέρι, γιατί φαίνεται πονάει πολύ να γράψει κάτι και στο δεξί. Ο χλεχλές!!!
Για τους Astros δεν με πειράζει που τους έχασα, διότι άλλωστε ήταν το αουτσάιντερ. Οπότε φαντάζει κάπου λογικό. Είπαμε κερδίζουν τρία παιχνίδια στα δέκα, τί να κάνουν τα παιδιά.
Πετύχαμε μόνο τους Phillies που έκαναν τη δουλειά τους κερδίζοντας τους Padres παρά το γεγονός ότι οι παπάδες στο όγδοο inning πήραν δύο πόντους και τους πλησίασαν. Στο τέλος όμως τα πράγματα πήγαν όπως οφείλει να τα πάει μία μεγάλη ομάδα, που δεν συγχωρεί. Γι' αυτό και έχουν και την υψηλότερη βαθμολογία σε όλο το πρωτάθλημα.

2 σχόλια:

  1. Μην εκνευρίζεσαι φίλε μου, άλλωστε όλοι οι φίλοι του blog έχουν καταλάβει πως ό,τι σημείο προβλέπεις, έρχεται το αντίθετο.. γι' αυτό και ποντάρουμε κόντρα στα προγνωστικά σου..
    Ευτυχώς να λες που το καταλάβαμε νωρίς..
    (αλήθεια, ο κουβάς στο baseball πώς λέγεται?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άστα, ξεκίνησε και η καζούρα στο γήπεδο. Κορυφαία δήλωση του Pitcher μας που φαντάστηκε τη φάση, όλοι οι συμπαίκτες να καταλήξουν με τζιπάρες και σπιταρόνες, εγώ να είμαι ρακένδυτος και τελικά να μου αποκαλύψουν μετά από δύο ή τρία χρόνια ότι πολύ απλά έπαιζαν το ανάποδο απ' ότι προτείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή